Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, w tym celu proszę dzwonić pod numer 881 338 122.

2. Czy można złożyć zamówienie poprzez e-mail?

Tak, jest taka możliwość. Należy wtedy podać jaki produkt zamawiamy, ilość, dane do faktury i dostawy oraz ustalony koszt za dostawę. Preferujemy jednak składanie zamówień poprzez nasz sklep internetowy. Jednak jeżeli chcą Państwo koniecznie zamówić dany produkt  poprzez e-mail, zapraszamy do kontaktu: biuro@bojlersklep.pl

3. Czy sprzedawane produkty są nowe?

Tak. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie są nowe, z gwarancją producenta.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Najczęściej czas realizacji zamówienia to od jednego do trzech dni roboczych, niektóre produkty są jednak robione pod zamówienie. Przed zakupem najlepiej skontaktować się z nami, aby uzyskać konkretną informację o terminie dostawy.

5. Czy za zakupiony towar otrzymam fakturę VAT?

Tak, za każdy zakup Klient otrzymuje fakturę VAT.

6. Jakie są formy płatności?

Za towar możecie Państwo zapłacić przelewem natychmiastowym, tradycyjnym lub przy odbiorze. Na życzenie do zapłaty możemy wystawić fakturę pro forma.

7. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, konieczny jest jednak wcześniejszy kontakt. Należy jednak zaznaczyć, iż część produktów wysyłamy bezpośrednio od producenta, więc nie magazynujemy ich u siebie.

8. Czy towar może zostać wysłany za granicę?

Nie, wysyłka tylko na terenie Polski.

9. Czy istnieje możliwość zakupu produktu, którego nie znalazłem na stronie?

Tak. Jeśli nie znalazłeś produktu na naszych stronach, skontaktuj się z naszym handlowcem telefonicznie lub przez e-mail.

10. Czy mogę zwrócić towar?

Oczywiście, macie Państwo 14 dni kalendarzowych (od momentu dostarczenia towaru) na zwrot. Więcej na temat zwrotów i gwarancji dowiecie się Państwu w zakładce "Zwroty i reklamacje".

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl