

Gwarancja
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. Kontakt z nami jest możliwy za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie, za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres biuro@bojlersklep.pl lub w formie pisemnej na nasz adres.
Kontaktując się z nami prosimy podaj następujące dane:
- imię, nazwisko,
- adres,
- adres e-mail Nabywcy,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- nr transakcji lub nazwa przedmiotu
- powód kontaktu,
- opis problemu, jeżeli to możliwe prosimy o dołączenie zdjęcia dokumentującego problem, to znacznie uprości i przyspieszy proces reklamacji.
ZWROT PRODUKTU
GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument. pamiętaj: Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas oświadczenie wraz z towarem. Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem. W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki. Koszt odesłania zwrotu towaru ponosi kupujący. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez użytkownika będącego konsumentem nie przysługuje w wypadkach:
- świadczenia usług rozpoczętego za zgodą konsumenta przed upływem terminu 14 dni,
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- dostarczania prasy,
- usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.